Hotel Aurora Family & Spa, Międzyzdroje
Hotel Aurora Family & Spa, Międzyzdroje
eu-flag
Tło bannera

Konferencje nad morzem

Konferencje, eventy, szkolenia, jubileusze
17 /08 2525
18 /08 2525
Wspaniałe atrakcje w cenie!
6 sal<br> konferencyjnych
6 sal
konferencyjnych
Do 300 osób<br/>pojemności
Do 300 osób
pojemności
197 miejsc<br />w 101 pokojach
197 miejsc
w 101 pokojach
Doskonałe wyposażenie<br/>audio & video
Doskonałe wyposażenie
audio & video
Znakomite<br> przerwy kawowe
Znakomite
przerwy kawowe

Organizacja konferencji nad morzem – Hotel Aurora Międzyzdroje

Hotel Aurora Family & SPA w Międzyzdrojach to idealne miejsce na konferencje nad morzem – łączy wyjątkową lokalizację z profesjonalnym zapleczem biznesowym.

Chcesz zorganizować konferencję nad morzem bez rezygnacji z jakości? Hotel Aurora Family & SPA w Międzyzdrojach (województwo zachodniopomorskie) oferuje wszystko, czego potrzebujesz. To nowoczesny obiekt konferencyjny położony tuż przy molo i piaszczystej plaży w jednej z najatrakcyjniejszych nadmorskich miejscowości – Międzyzdrojach. 

Zapewniamy bogatą ofertę dla klientów biznesowych (MICE), w której przewodzi zasada: niska cena, wysoka jakość. Oznacza to, że otrzymasz świetny standard usług w bardzo konkurencyjnej cenie – bez ukrytych kosztów i bez kompromisów w kwestii profesjonalizmu.

Wszystkie nasze sale konferencyjne nad morzem są wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny najwyższej klasy, w tym m.in.:

  • projektory multimedialne i duże ekrany prezentacyjne,
  • nagłośnienie z mikrofonami (bezprzewodowymi i pulpitowymi),
  • tablice typu flipchart wraz z materiałami (papier, markery),
  • szybki Internet Wi-Fi oraz przyłącza sieciowe,
  • systemy oświetlenia z regulacją natężenia,
  • klimatyzację oraz system zaciemniania sali.
Twój biznes z widokiem na morze
Twój biznes z widokiem na morze

Twój biznes z widokiem na morze

Aby otrzymać indywidualną ofertę, skontaktuj się z Działem Sprzedaży Hotelu Aurora:

Twój biznes z widokiem na morze

Pakiet Biznes – od 99 zł / osoba brutto

Dla tych, którzy szukają konkretu i efektywności. Zawiera:

  • Udostępnienie sali konferencyjnej
  • Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda
  • Lunch jednodaniowy
  • Idealny na krótkie spotkania, prezentacje, zebrania zarządu.

 

Pakiet Biznes – od 99 zł / osoba brutto
Pakiet Biznes – od 99 zł / osoba brutto

Biznes Plus – od 130 zł / osoba brutto

Rozszerzona formuła z naciskiem na komfort uczestników. Zawiera:

  • Udostępnienie sali konferencyjnej
  • Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, soki, kruche ciastka
  • Lunch dwudaniowy
  • Świetny wybór na całodzienne szkolenia i spotkania działowe.
Biznes Plus – od 130 zł / osoba brutto
Biznes Plus – od 130 zł / osoba brutto

Biznes Komfort – 385 zł / osoba brutto

Dla firm, które chcą połączyć pracę z wygodą noclegu. Zawiera:

  • Udostępnienie sali konferencyjnej
  • Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, kruche ciastka
  • Lunch dwudaniowy
  • Obiadokolacja
  • 1 nocleg w pokoju dwuosobowym
  • Nielimitowany dostęp do basenu, jacuzzi i strefy saun
  • Śniadanie w formie bufetu
  • Idealny na konferencje z dojazdem z dalszych lokalizacji lub szkolenia kilkudniowe.
Biznes Komfort – 385 zł / osoba brutto
Biznes Komfort – 385 zł / osoba brutto

Biznes Prestige – 568 zł / osoba brutto

Kompleksowe doświadczenie – praca, relaks i integracja. Zawiera:

  • Udostępnienie sali konferencyjnej
  • Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, kruche ciastka
  • Lunch dwudaniowy
  • Bankiet z muzyką na żywo (bufet + napoje ciepłe i zimne)
  • 1 nocleg w pokoju dwuosobowym
  • Nielimitowany dostęp do basenu, jacuzzi i strefy saun
  • Śniadanie w formie bufetu
  • Rekomendowany na zakończenie projektu, spotkanie roczne lub wyjątkowe wydarzenia firmowe.
Biznes Prestige – 568 zł / osoba brutto
Biznes Prestige – 568 zł / osoba brutto

Wyśmienita kuchnia i catering konferencyjny

Ogromnym atutem Hotelu Aurora jest nasza hotelowa kuchnia, wysoko oceniana przez gości za smak i różnorodność. Podczas konferencji zadbamy o pełne zaplecze gastronomiczne dla uczestników. Oferujemy przerwy kawowe z aromatyczną kawą, herbatą, słodkimi przekąskami i świeżymi wypiekami, które dodadzą energii w przerwach między sesjami.

Ponadto nasz serwis gastronomiczny przygotuje wyśmienite lunche i kolacje biznesowe – menu dostosujemy do charakteru wydarzenia oraz preferencji dietetycznych gości. Mogą to być zarówno lekkie posiłki bufetowe, jak i uroczyste kolacje serwowane.

Wyśmienita kuchnia i catering konferencyjny

Komfortowe noclegi dla uczestników

Konferencje z noclegiem nad morzem to specjalność Hotelu Aurora. Dysponujemy 101 komfortowymi pokojami i apartamentami, mogącymi łącznie ugościć blisko 200 osób. Uczestnicy Twojego wydarzenia mogą więc przenocować na miejscu, co jest ogromnym udogodnieniem przy wielodniowych szkoleniach czy konferencjach. 

Wszystkie pokoje są nowocześnie wyposażone i klimatyzowane, większość z nich posiada balkony z pięknym widokiem na morze i molo. W każdym pokoju goście znajdą m.in. elegancką łazienkę, szybkie Wi-Fi, TV satelitarną, minibar oraz sejf – wszystko, co potrzebne do komfortowego wypoczynku po intensywnym dniu obrad.

Co ważne, nasza obsługa zadba o to, by goście czuli się zaopiekowani również poza salą konferencyjną. Strefa SPA & Wellness (basen, sauny, jacuzzi, gabinety masażu) pozwoli zrelaksować się po szkoleniach, a hotelowy bowling czy sala fitness mogą posłużyć integracji uczestników.

Komfortowe noclegi dla uczestników

Doskonała lokalizacja nad morzem

Hotel Aurora**** Spa & Wellness wyróżnia się znakomitą lokalizacją. Znajdujemy się w sercu Międzyzdrojów, bezpośrednio przy słynnej Promenadzie Gwiazd oraz naprzeciwko molo – zaledwie 100 metrów od brzegu Morza Bałtyckiego. Takie położenie sprawia, że uczestnicy konferencji od razu poczują nadmorski klimat. W przerwach mogą wyjść zaczerpnąć świeżego morskiego powietrza, odbyć krótki spacer po plaży czy molo, a po obradach skorzystać z atrakcji kurortu. 

Indywidualna wycena - skontaktuj sie z nami!

tel. 91 32 23 550
biznes@hotel-aurora.pl

Podróże nie tylko służbowe

Podczas pobytu w hotelach konferencyjnych nad morzem z łatwością możesz na chwilę oderwać się od obowiązków służbowych. Nasi animatorzy pomogą Ci wybrać najlepsze atrakcje towarzyszące, które wprowadzą między gośćmi przyjazną atmosferę i zbudują miłe wspomnienia wspólnego pobytu. Proponujemy eleganckie bankiety, koncerty z muzyką na żywo, ogniska czy naukę golfa. Zrobimy wszystko, aby Twoi goście byli zadowoleni, a Ty zyskał nowych partnerów i przyjaciół w interesach.

Obejrzyj Hotel Aurora Family & SPA w http://www.miejscakonferencyjne.pl
Podróże nie tylko służbowe

Poznaj Nasze sale konferencyjne

Sala Rubinowa I

Powierzchnia sali: 140 m2

Układ sali:
 stojący 170
 teatralny 120
szkolny 56
 podkowa 44
 bankietowy 50

Wyposażenie sali: projektor multimedialny, mikrofon, flip-chart (papier + markery), system nagłośnieniowy, zaciemnienie, klimatyzacja, dostęp do Internetu, dostęp do światła dziennego.

Sala Rubinowa I

Sala Rubinowa II

Powierzchnia sali: 210 m2

Układ sali:
 stojący 250
 teatralny 220
szkolny 120
 podkowa 60
 bankietowy 70

Wyposażenie sali: projektor multimedialny, mikrofon, flip-chart (papier + markery), system nagłośnieniowy, zaciemnienie, klimatyzacja, dostęp do Internetu, rzutnik, dostęp do światła dziennego.

Sala Rubinowa II

Sala Perłowa

Powierzchnia sali: 200 m2

Układ sali:
 stojący 240
 teatralny 240
szkolny 120
 podkowa 56
 bankietowy 120

Wyposażenie sali: projektor multimedialny, sprzęt TV/Video, mikrofon, flip-chart (papier + markery), system nagłośnieniowy, klimatyzacja, dostęp do Internetu, dostęp do światła dziennego, ekran.

Sala Perłowa

Sala Bursztynowa

W skład sali Bursztynowej wchodzą połączone sale Rubinowa I i Rubinowa II.

Powierzchnia sali: 350 m2

Układ sali:
 stojący 300
 teatralny 300
szkolny 120
 podkowa 120
 bankietowy 220

Wyposażenie sali: projektor multimedialny, sprzęt TV/Video, odtwarzacz DVD, mikrofon, flip-chart (papier + markery), system nagłośnieniowy, zaciemnienie, klimatyzacja, dostęp do Internetu, dostęp do światła dziennego, ekran.

Sala Bursztynowa

Sala Diamentowa

W skład sali Diamentowej wchodzą połączone sale Rubinowa I, Rubinowa II, Perłowa.

Powierzchnia sali: 550 m2

Układ sali:
 stojący 462
 teatralny 462
szkolne 260
 podkowa 100
 bankietowy 260

Wyposażenie sali: projektor multimedialny, mikrofon, flip-chart (papier + markery), system nagłośnieniowy, zaciemnienie, klimatyzacja, dostęp do Internetu, dostęp do światła dziennego, ekran.

Sala Diamentowa

Baltic Business Room

Powierzchnia : 30 m2

Panoramiczny widok na morze. Idealny na spotkanie zarządu i mniejsze szkolenia.

Układ sali:
  teatralny 15
 w kształcie litery "I" 10

Wyposażenie sali:  monitor multimedialny, flip-chart (papier + markery),klimatyzacja, dostęp do Internetu, dostęp do światła dziennego.

Baltic Business Room

Najczęściej zadawane pytania

Czy Hotel Aurora oferuje organizację konferencji nad morzem?

Tak, Hotel Aurora Family & SPA w Międzyzdrojach specjalizuje się w organizacji konferencji, szkoleń i eventów biznesowych nad morzem. Obiekt dysponuje pełnym zapleczem konferencyjnym (sale, sprzęt, catering, noclegi) potrzebnym do realizacji wydarzeń dla klientów biznesowych. Dzięki położeniu tuż przy plaży i molo konferencja nad morzem zyskuje unikalny charakter, łącząc walory biznesowe z wypoczynkowymi.

Ile osób pomieszczą sale konferencyjne w Hotelu Aurora?

Hotel Aurora posiada kilka sal konferencyjnych o różnej wielkości. Dwie największe, Sala Rubinowa I i II, mogą zostać połączone w jedną przestrzeń – pomieści ona maksymalnie 350 osób w ustawieniu teatralnym. Pozostałe sale mają mniejszą pojemność (od kameralnych 30–50 osób do ok. 200 osób), co pozwala dobrać przestrzeń odpowiednią do liczby uczestników. Niezależnie od wielkości wydarzenia, zapewniamy komfortowe warunki dla wszystkich gości.

Czy w Hotelu Aurora można zorganizować konferencję z noclegiem?

Oczywiście. Dysponujemy około 200 miejscami noclegowymi w 98 pokojach i apartamentach, dzięki czemu zorganizujesz u nas konferencję połączoną z zakwaterowaniem wszystkich uczestników. To idealne rozwiązanie dla konferencji wielodniowych oraz gości przyjeżdżających z daleka. Uczestnicy mogą skorzystać z atrakcji hotelowych (basen, spa) po obradach, a rano bez pośpiechu udać się na kolejne sesje w salach konferencyjnych znajdujących się w tym samym obiekcie.

Jakie wyposażenie posiadają sale konferencyjne Hotelu Aurora?

Nasze sale konferencyjne nad morzem są w pełni wyposażone w sprzęt audiowizualny. Do dyspozycji organizatorów i prelegentów są m.in. projektory multimedialne i duże ekrany, nagłośnienie sali z mikrofonami, odtwarzacze AV, flipcharty z materiałami biurowymi, a także łącze internetowe Wi-Fi. Wszystkie sale są klimatyzowane, z możliwością regulacji oświetlenia i zaciemnienia, co umożliwia prezentacje nawet w środku dnia. Dodatkowo możemy zapewnić sprzęt do wideokonferencji lub inne udogodnienia techniczne w razie takiej potrzeby.

Czy Hotel Aurora zapewnia catering i przerwy kawowe dla uczestników konferencji?

Tak, zapewniamy kompleksowy catering konferencyjny. W standardzie oferujemy przerwy kawowe (kawa, herbata, napoje, przekąski) w ustalonych porach lub na życzenie. Ponadto przygotowujemy lunche i kolacje biznesowe – menu ustalamy indywidualnie, biorąc pod uwagę preferencje uczestników. Możliwe jest zarówno podanie posiłków w formie bufetu, jak i serwowanych dań podczas uroczystej kolacji. Nasza kuchnia słynie z wyśmienitych potraw, więc goście z pewnością będą zadowoleni. Istnieje także opcja menu wegetariańskiego, bezglutenowego i innych dietetycznych wariantów na życzenie.

Jakie wsparcie oferuje hotel przy organizacji wydarzenia?

Organizując konferencję w Hotelu Aurora, możesz liczyć na pełne wsparcie ze strony naszego zespołu. Przydzielamy Ci opiekuna konferencji, który pomaga na etapie planowania (ustalenie układu sali, harmonogramu, przerw cateringowych, atrakcji dodatkowych) oraz koordynuje przebieg wydarzenia w hotelu. Nasi technicy czuwają nad sprzętem AV, a obsługa kelnerska dba o serwis kawowy i posiłki. Dzięki naszemu doświadczeniu doradzimy Ci również, jak uatrakcyjnić pobyt uczestników – np. zorganizować integracyjny wieczór przy muzyce, ognisko na plaży czy rejs po Bałtyku. Krótko mówiąc, zapewniamy profesjonalną obsługę od A do Z, aby Twoja konferencja nad morzem przebiegła sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami.

Opinie
„Bardzo dobra oferta dla biznesu"
Opinie
Pobyt biznesowy

Pod każdym względem hotel godny polecenia. Obsługa zaangażowana i uczynna. Gastronomia na wysokim poziomie - śniadania super. Obiady i kolacje w restauracji smaczne, świeże i sympatycznie serwowane. Wykorzystywana sala szkoleniowa - przestronna, wygodna i wyposażana we wszystko co niezbędne.

Szkolenie nad morzem

Bardzo dobre miejsce na konferencję lub szkolenia ale i na wypoczynek. Samo centrum Międzyzdrojów.

/
2
Udogodnienia

Udogodnienia

i doskonałe zaplecze techniczne

Podczas pobytu w naszym hotelu zadbamy o wszystkie kwestie organizacyjne, abyś mógł w pełni cieszyć się wypoczynkiem nad Bałtykiem.

Oferujemy 5 przestronnych pomieszczeń o różnej wielkości, które sprawdzą się idealnie podczas konferencji, szkoleń czy innych spotkań biznesowych. Sale wyróżniają się eleganckim wystrojem, a ich funkcjonalne wyposażenie zapewnia komfortowe warunki pracy. Każda sala posiada dostęp do szybkiego i stabilnego Wi-Fi oraz  sprzętu audiowizualnego, który wspiera sprawną realizację wydarzeń.

Zarezerwuj bez pośredników i zyskaj:
Zarezerwuj bez pośredników i zyskaj:
Większy wybór <br>dostępnych pokoi
Większy wybór
dostępnych pokoi
Pełną gamę<br />pakietów i promocji
Pełną gamę
pakietów i promocji
Gwarancję <br> najlepszej ceny
Gwarancję
najlepszej ceny
100% bezpieczną<br>i szybką rezerwację
100% bezpieczną
i szybką rezerwację
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotel i Restauracja Aurora Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 17, 72-500, Międzyzdroje , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane