Hotel Aurora Family & Spa, Międzyzdroje
Hotel Aurora Family & Spa, Międzyzdroje
eu-flag
Banner Hintergrund

Angebot für Unternehmen

Konferenzen, Schulungen, Veranstaltungen, Jubiläen
04 /09 2525
05 /09 2525
Tolle Attraktionen im Preis
6 Tagungsräume
6 Tagungsräume
Bis zu 300 Personen
Bis zu 300 Personen
197 Plätze in 101 Zimmern
197 Plätze in 101 Zimmern
Ausgezeichnete Audio-Ausstattung & Video
Ausgezeichnete Audio-Ausstattung & Video
Ausgezeichnete Kaffeepausen
Ausgezeichnete Kaffeepausen

Organizacja konferencji nad morzem – Hotel Aurora Międzyzdroje

Hotel Aurora Family & SPA w Międzyzdrojach to idealne miejsce na konferencje nad morzem – łączy wyjątkową lokalizację z profesjonalnym zapleczem biznesowym.

Chcesz zorganizować konferencję nad morzem bez rezygnacji z jakości? Hotel Aurora Family & SPA w Międzyzdrojach (województwo zachodniopomorskie) oferuje wszystko, czego potrzebujesz. To nowoczesny obiekt konferencyjny położony tuż przy molo i piaszczystej plaży w jednej z najatrakcyjniejszych nadmorskich miejscowości – Międzyzdrojach. 

Zapewniamy bogatą ofertę dla klientów biznesowych (MICE), w której przewodzi zasada: niska cena, wysoka jakość. Oznacza to, że otrzymasz świetny standard usług w bardzo konkurencyjnej cenie – bez ukrytych kosztów i bez kompromisów w kwestii profesjonalizmu.

Wszystkie nasze sale konferencyjne nad morzem są wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny najwyższej klasy, w tym m.in.:

  • projektory multimedialne i duże ekrany prezentacyjne,
  • nagłośnienie z mikrofonami (bezprzewodowymi i pulpitowymi),
  • tablice typu flipchart wraz z materiałami (papier, markery),
  • szybki Internet Wi-Fi oraz przyłącza sieciowe,
  • systemy oświetlenia z regulacją natężenia,
  • klimatyzację oraz system zaciemniania sali.
Ihr Unternehmen mit Meerblick
Ihr Unternehmen mit Meerblick

Ihr Unternehmen mit Meerblick

Um ein individuelles Angebot zu bekommen, ruf die Verkaufsabteilung an.

Ihr Unternehmen mit Meerblick

Konferenzen am Meer

Unsere Konferenzräume am Meer sind ein perfekter Ort für Geschäftstreffen, Vorträge oder Betriebsversammlungen.

Wir haben langjährige Erfahrung in der Organisation solcher Veranstaltungen, deshalb können Sie auf die Unterstützung unseres Personals zählen

Konferenzen am Meer
Konferenzen am Meer

Biznes Plus – od 130 zł / osoba brutto

Rozszerzona formuła z naciskiem na komfort uczestników. Zawiera:

  • Udostępnienie sali konferencyjnej
  • Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, soki, kruche ciastka
  • Lunch dwudaniowy
  • Świetny wybór na całodzienne szkolenia i spotkania działowe.
Biznes Plus – od 130 zł / osoba brutto
Biznes Plus – od 130 zł / osoba brutto

Biznes Komfort – 385 zł / osoba brutto

Dla firm, które chcą połączyć pracę z wygodą noclegu. Zawiera:

  • Udostępnienie sali konferencyjnej
  • Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, kruche ciastka
  • Lunch dwudaniowy
  • Obiadokolacja
  • 1 nocleg w pokoju dwuosobowym
  • Nielimitowany dostęp do basenu, jacuzzi i strefy saun
  • Śniadanie w formie bufetu
  • Idealny na konferencje z dojazdem z dalszych lokalizacji lub szkolenia kilkudniowe.
Biznes Komfort – 385 zł / osoba brutto
Biznes Komfort – 385 zł / osoba brutto

Biznes Prestige – 568 zł / osoba brutto

Kompleksowe doświadczenie – praca, relaks i integracja. Zawiera:

  • Udostępnienie sali konferencyjnej
  • Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, kruche ciastka
  • Lunch dwudaniowy
  • Bankiet z muzyką na żywo (bufet + napoje ciepłe i zimne)
  • 1 nocleg w pokoju dwuosobowym
  • Nielimitowany dostęp do basenu, jacuzzi i strefy saun
  • Śniadanie w formie bufetu
  • Rekomendowany na zakończenie projektu, spotkanie roczne lub wyjątkowe wydarzenia firmowe.
Biznes Prestige – 568 zł / osoba brutto
Biznes Prestige – 568 zł / osoba brutto

Wyśmienita kuchnia i catering konferencyjny

Ogromnym atutem Hotelu Aurora jest nasza hotelowa kuchnia, wysoko oceniana przez gości za smak i różnorodność. Podczas konferencji zadbamy o pełne zaplecze gastronomiczne dla uczestników. Oferujemy przerwy kawowe z aromatyczną kawą, herbatą, słodkimi przekąskami i świeżymi wypiekami, które dodadzą energii w przerwach między sesjami.

Ponadto nasz serwis gastronomiczny przygotuje wyśmienite lunche i kolacje biznesowe – menu dostosujemy do charakteru wydarzenia oraz preferencji dietetycznych gości. Mogą to być zarówno lekkie posiłki bufetowe, jak i uroczyste kolacje serwowane.

Wyśmienita kuchnia i catering konferencyjny

Appetit auf ein erfolgreiches Treffen

Konferenzhotels am Meer ist nicht nur ein Ort zum Geschäftemachen. Während der Pause von Geschäftstreffen. zusätzlich zum Konferenzraum unsere Gäste können auf Kaffee- und gastronomischservice zählen. unsere Mitarbeiter können ein einziges Gericht servieren oder für einen ständigen Nachschub an Snacks sorgen. Am Ende der Veranstaltung kann unser Küchenchef das Abendessen zubereiten
Appetit auf ein erfolgreiches Treffen

Doskonała lokalizacja nad morzem

Hotel Aurora**** Spa & Wellness wyróżnia się znakomitą lokalizacją. Znajdujemy się w sercu Międzyzdrojów, bezpośrednio przy słynnej Promenadzie Gwiazd oraz naprzeciwko molo – zaledwie 100 metrów od brzegu Morza Bałtyckiego. Takie położenie sprawia, że uczestnicy konferencji od razu poczują nadmorski klimat. W przerwach mogą wyjść zaczerpnąć świeżego morskiego powietrza, odbyć krótki spacer po plaży czy molo, a po obradach skorzystać z atrakcji kurortu. 

Indywidualna wycena - skontaktuj sie z nami!

tel. 91 32 23 550
biznes@hotel-aurora.pl

nicht nur Dienstreise

Während Ihres Aufenthalts in Konferenzhotels können Sie sich leicht eine Pause von Ihren beruflichen Pflichten gönnen. Unsere Animateure werden Ihnen helfen, die richtige Attraktion auszuwählen, um eine entspannte Atmosphäre zwischen den Teilnehmern zu schaffen. wir bieten elegante Bankette, Konzerte mit Live-Musik, Lagerfeuer oder Golfunterricht an. wir werden unser Bestes tun, um Ihre Gäste zufrieden zu stellen, damit Sie neue Partner und Freunde in Unternehmen gewinnen können.
nicht nur Dienstreise

Sehen Sie sich unsere Konferenzräume an

Rubinowa I- Saal

Raumfläche: 140 m2

Hallenlayout:
Stehend 170
ttheatralisch 170
Klasse 86
Hufeisen 36
Bankett 86

Raumausstattung: Multimedia-Projektor, DVD-Player, Mikrofon, Flipchart (Papier + Marker), Soundsystem, Blackout, Klimaanlage, Internetzugang, Filmprojektor, Dia, Tageslichtzugang.

Rubinowa I- Saal

Rubinowa II- Saal

Saalfläche: 210 m2 Raumaufteilung: Stehend 250 Theater 220 Schule 120 Hufeisen 60 Bankett 70 Ausstattung des Konferenzraums: Multimedia-Projektor, DVD-Player, Mikrofon, Flipchart (Papier + Marker), Verdunkelung, Stromausfall, Klimaanlage, Internetzugang, Overheadprojektor, Zugang zu Tageslicht.
Rubinowa II- Saal

Perłowasaal

RRaumfläche: 200 m2

Hallenlayout:
Stehend 240
theatralisch 240
Klasse120
Hufeisen 56
Bankett 120

Raumausstattung: Multimedia-Projektor, TV/Video-Ausstattung, Mikrofon, Flipchart (Papier + Marker), Soundsystem, Klimaanlage, Internetzugang, Tageslichtzugang, Bildschirm.

Perłowasaal

Der Bursztynowa-saal

Die Bernsteinhalle besteht aus den kombinierten Hallen von Rubinowa I und Rubinov II. 

Zimmerfläche: 350 m2

Hallenlayout:
Stehend 300
theatralisch 300
Klasse 120
Hufeisen 120
Bankett220

Raumausstattung: Multimedia-Projektor, TV/Video-Ausstattung, DVD-Player, Mikrofon, Flipchart (Papier + Marker), Soundsystem, Blackout, Klimaanlage, Internetzugang, Tageslichtzugang, Bildschirm.

Der Bursztynowa-saal

Der Diamant-saal

Die Diamantenhalle besteht aus den kombinierten Hallen rubinowa I, Rubinowa II, Pearl.

Zimmerfläche: 550 m2

Hallenlayout:
Stehend 462
theatralisch 462
Klasse 260
Hufeisen 100
Bankett 60

Raumausstattung: Multimedia-Projektor, DVD-Player, Mikrofon, Flipchart (Papier + Marker), Soundsystem, Blackout, Klimaanlage, Internetzugang, Filmprojektor, Dia, Tageslichtzugang, Leinwand.

Der Diamant-saal

Baltic Business Room

Fläche: 30 m2

Panoramablick auf das Meer. Perfekt für Vorstandssitzungen und kleinere Schulungen.

Raumaufteilung:
Theater 15
I-förmig 10

Raumausstattung: Multimedia-Monitor, Flipchart (Papier + Stifte), Klimaanlage, Internetzugang, Zugang zu Tageslicht.

Baltic Business Room

Najczęściej zadawane pytania

Czy Hotel Aurora oferuje organizację konferencji nad morzem?

Tak, Hotel Aurora Family & SPA w Międzyzdrojach specjalizuje się w organizacji konferencji, szkoleń i eventów biznesowych nad morzem. Obiekt dysponuje pełnym zapleczem konferencyjnym (sale, sprzęt, catering, noclegi) potrzebnym do realizacji wydarzeń dla klientów biznesowych. Dzięki położeniu tuż przy plaży i molo konferencja nad morzem zyskuje unikalny charakter, łącząc walory biznesowe z wypoczynkowymi.

Ile osób pomieszczą sale konferencyjne w Hotelu Aurora?

Hotel Aurora posiada kilka sal konferencyjnych o różnej wielkości. Dwie największe, Sala Rubinowa I i II, mogą zostać połączone w jedną przestrzeń – pomieści ona maksymalnie 350 osób w ustawieniu teatralnym. Pozostałe sale mają mniejszą pojemność (od kameralnych 30–50 osób do ok. 200 osób), co pozwala dobrać przestrzeń odpowiednią do liczby uczestników. Niezależnie od wielkości wydarzenia, zapewniamy komfortowe warunki dla wszystkich gości.

Czy w Hotelu Aurora można zorganizować konferencję z noclegiem?

Oczywiście. Dysponujemy około 200 miejscami noclegowymi w 98 pokojach i apartamentach, dzięki czemu zorganizujesz u nas konferencję połączoną z zakwaterowaniem wszystkich uczestników. To idealne rozwiązanie dla konferencji wielodniowych oraz gości przyjeżdżających z daleka. Uczestnicy mogą skorzystać z atrakcji hotelowych (basen, spa) po obradach, a rano bez pośpiechu udać się na kolejne sesje w salach konferencyjnych znajdujących się w tym samym obiekcie.

Jakie wyposażenie posiadają sale konferencyjne Hotelu Aurora?

Nasze sale konferencyjne nad morzem są w pełni wyposażone w sprzęt audiowizualny. Do dyspozycji organizatorów i prelegentów są m.in. projektory multimedialne i duże ekrany, nagłośnienie sali z mikrofonami, odtwarzacze AV, flipcharty z materiałami biurowymi, a także łącze internetowe Wi-Fi. Wszystkie sale są klimatyzowane, z możliwością regulacji oświetlenia i zaciemnienia, co umożliwia prezentacje nawet w środku dnia. Dodatkowo możemy zapewnić sprzęt do wideokonferencji lub inne udogodnienia techniczne w razie takiej potrzeby.

Czy Hotel Aurora zapewnia catering i przerwy kawowe dla uczestników konferencji?

Tak, zapewniamy kompleksowy catering konferencyjny. W standardzie oferujemy przerwy kawowe (kawa, herbata, napoje, przekąski) w ustalonych porach lub na życzenie. Ponadto przygotowujemy lunche i kolacje biznesowe – menu ustalamy indywidualnie, biorąc pod uwagę preferencje uczestników. Możliwe jest zarówno podanie posiłków w formie bufetu, jak i serwowanych dań podczas uroczystej kolacji. Nasza kuchnia słynie z wyśmienitych potraw, więc goście z pewnością będą zadowoleni. Istnieje także opcja menu wegetariańskiego, bezglutenowego i innych dietetycznych wariantów na życzenie.

Jakie wsparcie oferuje hotel przy organizacji wydarzenia?

Organizując konferencję w Hotelu Aurora, możesz liczyć na pełne wsparcie ze strony naszego zespołu. Przydzielamy Ci opiekuna konferencji, który pomaga na etapie planowania (ustalenie układu sali, harmonogramu, przerw cateringowych, atrakcji dodatkowych) oraz koordynuje przebieg wydarzenia w hotelu. Nasi technicy czuwają nad sprzętem AV, a obsługa kelnerska dba o serwis kawowy i posiłki. Dzięki naszemu doświadczeniu doradzimy Ci również, jak uatrakcyjnić pobyt uczestników – np. zorganizować integracyjny wieczór przy muzyce, ognisko na plaży czy rejs po Bałtyku. Krótko mówiąc, zapewniamy profesjonalną obsługę od A do Z, aby Twoja konferencja nad morzem przebiegła sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami.

Bewertungen
Sehr gutes Angebot für Unternehmen
Bewertungen
Geschäftsaufenthalt
In jeder Hinsicht ist das Hotel empfehlenswert. Engagierter und aufmerksamer Service. Gastronomie auf hohem Niveau - tolles Frühstück. Abendessen und Abendessen im Restaurant lecker, frisch und freundlich serviert. Gebrauchter Schulungsraum - geräumig, komfortabel und mit allem Notwendigen ausgestattet.
Ausbildung am Meer
Sehr guter Ort für Konferenzen oder Schulungen, aber auch für freizeitlich. Das Zentrum von Interzdrojaw.
/
2
Ausstattung

Ausstattung

und hervorragende technische Einrichtungen

Während Ihres Aufenthaltes im Hotel kümmern wir uns um organisatorische Angelegenheiten, so dass Sie Ihren Urlaub an der Ostsee genießen können.

Zur Verfügung haben wir bis zu 5 Zimmer unterschiedlicher Größe vorbereitet. Dank ihrer umfassenden, modernen Ausstattung werden Konferenzen am Meer genauso reibungslos ablaufen wie in Großstädten oder modernen Geschäftszentren. Unsere Zimmer bestechen durch elegantes Design und moderne audiovisuelle Ausstattung. In jedem von ihnen haben die Teilnehmer freien Zugang zu Highspeed-WLAN.

Buchen Sie ohne Vermittler und Gewinn:
Buchen Sie ohne Vermittler und Gewinn:
Die größte Auswahl an Zimmern
Die größte Auswahl an Zimmern
Verschiedene Angebote
Verschiedene Angebote
Eine Garantie für den besten Preis
Eine Garantie für den besten Preis
Eine 100% sichere Reservierung
Eine 100% sichere Reservierung
Kontrolliere es auf der Karte

Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie.
Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch Hotel i Restauracja Aurora Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 17, 72-500, Międzyzdroje, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in den Einstellungen vornehmen.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Notwendige Cookies

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind und das Durchsuchen von Angeboten oder das Buchen von Reservierungen ermöglichen, unterstützen Sicherheitsmechanismen wie die Authentifizierung von Benutzern und die Erkennung von Missbrauch. Diese Dateien sind für das ordnungsgemäße Funktionieren der Website erforderlich. Sie benötigen Ihre Zustimmung nicht.

Analytische Cookies

Cookies, die es ermöglichen, Informationen über die Nutzung der Website durch den Benutzer zu sammeln, um deren Betrieb zu optimieren und an die Erwartungen des Benutzers anzupassen. Durch die Zustimmung zu diesen Cookies stimmen Sie der Verarbeitung von Daten über Ihre Aktivitäten auf der Website zu Analysezwecken zu.

Marketing-Cookies

Cookies, die es ermöglichen, dem Benutzer Marketinginhalte entsprechend seinen Präferenzen anzuzeigen und ihn über Marketingangebote zu informieren, die seinen Interessen entsprechen, einschließlich Informationen über die Aktivitäten des Benutzers, Produkte und Dienstleistungen des Website-Administrators und Drittanbieter. Die Zustimmung zu diesen Cookies bedeutet, dass Ihre Daten zur Personalisierung von Werbung und zur Analyse der Wirksamkeit unserer Werbekampagnen verwendet werden können.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert